دکترنوروزیان

شامپو نرم کننده و انواع نرم کننده مو

شامپو نرم کننده و انواع نرم کننده مو

شامپو نرم کننده و انواع نرم کننده مو

همه ما دوست داریم که موهای پرپشت و خوش حالتی داشته باشیم. اما متاسفانه همه خانم ها نعمت داشتن چنین موهایی را نداشته و برخی موهای چربی داشته و برخی موهای خشکی دارند که نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا سالم و درخشان به نظر برسد. مراقبت از موهای خشک نیاز به توجه زیادی داشته و باید از شامپو و نرم کننده هایی استفاده کرد که امتحان خود را پس داده و بتوانند سلامت و زیبایی موها را تضمین کنند.

 

موهای فر به دلیل ویژگی خاصی که دارد، حتما نیاز به نرم کننده دارد. اگر موی فر با خشکی مواجه باشد، هم شکننده شده و هم ظاهر نازیبایی خواهد داشت.

شامپو نرم کننده و انواع نرم کننده مو

 

شامپو نرم کننده

شامپو نرم کننده مو‎

 

انواع نرم کننده مو

نرم کننده مو و کاندیشنرها عملکرد مشابهی ندارند و هر کدام از آن ها باید در شرایط مناسب و روی موهای خاصی به کار روند. به علاوه برخی از آن ها برای استفاده روزانه بوده و برخی از آن ها را باید هفتگی یا ماهانه استفاده کرد. همچنین گاهی اوقات موها آسیب دیده اند و یا نیاز به رطوبت رسانی بیشتری دارند، در این صورت نیز باید از نرم کننده مو قوی تری برای آن ها استفاده کرد.

 

درست است ظاهر قوطی شامپو برای جذب کردن و خرید شامپو خیلی مهم است اما باید به نوشته‌های روی برچسب شامپو نیز دقت کنیم. قبل از خرید شامپو باید به ترکیبات سازنده آن دقت کنیم تا شامپوی مناسب موهای خود را استفاده کنیم. پس برای جلوگیری از ریزش مو یا تثبیت رنگ مو باید ابتدا نوع موهای خود را بشناسید تا شامپوی مخصوص موی خود را پیدا کنید.

شامپو نرم کننده و انواع نرم کننده مو

شامپو نرم کننده

موهای فر به دلیل ویژگی خاصی که دارد، حتما نیاز به نرم کننده دارد‎

 

مزایا شامپوی نرم کننده

• حفظ نرمی و خوش حالتی موها با ماندگاری طولانی

•دارای پروتئین های هیدرولیز شده جهت لطافت و تقویت موها

•خنثی کننده الکتریسیته ساکن موها

• حفظ رطوبت موها و ایجاد درخشندگی

چند توصيه در راستاي مراقبت از مو

صابو نهاي دست و بدن براي شستشوي موي سرمناسب نيستند براي اين منظور فقط از شا مپو استفاده كنيد.در هنگام شستشوي سر از كشيدن موها و چنگ زدن آنها خوداري كنيد ماساژ ملايم با سر انگشتان براي تميز شدن موها كفايت مي كند.

مراقبت ازموها

 

شامپو نرم کننده و انواع نرم کننده مو

براي اينكه كف شامپو بخوبي تاثير كند بايد حداقل 2تا3 دقيقه روي سر باقي بماند پس از شستشو آبكشيدن موها با آب سرد موجب شادابي و درخشان تر شدن رنگ موها مي شود.براي شانه كردن موها هرگز از برس هاي نوك تيز فلزي استفاده نكنيد.در صورت استقاده از سشوار فاصله آن از موها نبايد كمتر از 20 سانتي متر باشد.

در هنگام شستشوي موها ماساژ ملايم پوست سر ترجيحا در جهت رويش موها توسط نوك انگشتان و يا يك برس نرم پلاستيكي با نوك گرد موجب تحريك گردش خون مويرگي در پوست سر و اطراف ريشه موها شده و در نتيجه سبب تقويت موها مي گردد.

دكلره كردن موها و استفاده از اسپري ها و حالت دهنده هاي مو سبب ضعف خشكي و شكنندگي مو ها مي شود حتي الامكان از مصرف اينگونه مواد خودداري كنيد.

شامپو نرم کننده و انواع نرم کننده مو

مطالب مرتبط